Tuesday 26 January 2016

Stylista Corner yeeehaaaa

dah genap 2 tahun rasanya grad. gitcheww.

ramai dah sambung degree balik, ada yang dah kerja.

normallah kan. aku?

jeng jeng jeng..

hahaha.

sis malas nak cakap panjang lebar.

malas k. malas. haha

jadi aku dengan 2 org sahabat aku ni pun plan nak berniaga online kat instagram.



yelah, boleh crik side income sikit kann.

daripada zero jugaklah, tak ada modal pun.

gigih carik dropship semua. alhamdulillah mula dr bawah la kan.

seronok berniaga ni rupanya, dulu masa study housemate aku si pija ngn amal suka betul berniaga.

aku ni memang langsung tak minat, tapi ada jugaklah tolong dorang ni sikit-sikit.

tapi bila habis belajar dan kau start menganggur barulah sis mendapat kesedaran, haha.

selepas di ajak oleh Yaseming untuk join berniaga, hahaha.

begitulah seterusnya.

dropship pun kena pandai cari, yelah walaupun tak perlu keluar modal pun kan. sebab dropship ni kau just promote.

yang buat keje pos barang kpd customer semuanya dorang.

memang agak selalu terkena jugaklah ktorang sebab kdg2 dropship salah hantar barang jadi yang menanggung ktorang jgak.

syukur, sebab dari situ jgak dapat belajar. haha. belajar dari kesilapan.

seharusnya begitulah kan.

okay.

aku, minggy & ama pun decided nak jual apa.

of course la mak jemah berniaga pakaian. perempuan kan.

memang harga mampu milik. jangan risau. haha

kasi can promote la kan.

kalau bukak IG tu jomlah usha dekat stylistacorner yer uolls. giteewww.

https://www.instagram.com/stylistacorner/

orait?

xoxo :)





No comments:

Post a Comment